امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

امیر علی بلا

نه ماهگی

1393/2/2 11:14
نویسنده : آذر اکبری
538 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

روز نوزده فروردین امیرعلی رو بردم درمانگاه،پسرم نه ماهه شده،وزنش عالی بود.راستی یه خبر/مامانی آبله مرغون گرفته،سه روز اول اصلا نمیتونستم بغلت کنم،آخه خیلی حالم بد بود.امروز هفت روز گذشته ولی هنوز خوب نشدم،امیرعلی هی میخاد به صورتم دست بزنه ولی من نمیزارم.خیلی میترسم همه میگن چندروز دیگه امیرعلی هم میگیره،من خیلی حالم بد شده بود،خدا بهش کمک کنه.

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

بچه آبی
27 فروردین 93 14:28
س مامان امیرعلی ان شالله هر چه زودتر خوبشی و بتونی کوچولوتو بغل کنی...
آذر اکبری
پاسخ
ممنونم
مامان اسماء جونی
30 فروردین 93 15:02
سلام همه چی مبارک به جز آبله مرغون ایشالله زودی خوب بشی و امیرعلی هم خیلی راحت بگذرونه ش...
آذر اکبری
پاسخ
ممنون خانمی،
مریم
1 اردیبهشت 93 2:56
9 ماهگیت مبارک گل پسر نازم . عزیزن از نظر علمی 99% پسرتون مبتلا میشه ب زودی اما سعی کن ب خودت مسلط باشی با صبوری کردن برای دردهای امیر علی مرهم باش من ی مطلب هم از نت برات پیدا کردم ک ب دردت میخوره آبله مرغان توسط ویروس "واریسلا زوستر" به وجود می آید. این ویروس به سرعت پخش می شود. این ویروس توسط عطسه کردن، سرفه کردن و یا بشقاب و لیوان مشترک داشتن انتقال می یابد. همین طور اگر مایع تاول آبکی را لمس کنید، آبله مرغان خواهید گرفت. یک فردی که آبله مرغان دارد، ولی هنوز علائم بیماری را ندارد، به سرعت ویروس این بیماری را پخش خواهد کرد. بیماری آبله مرغان ۲ تا ۳ روز قبل از ظهور دانه های پوستی تا بعد از این که همه تاول ها خشک شدند، قابل سرایت می باشد.
آذر اکبری
پاسخ
مرسی خانمی،ممنون که جوابمو دادی.