امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

امیر علی بلا

تولد یک سالگی

1393/4/19 13:42
نویسنده : آذر اکبری
530 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام،امروز تولد امیرعلی هستniniweblog.com،باورم نمیشه یک سال گذشت.یه کم سخت بود ولی خیلی شیرین بود niniweblog.comوقتی پسرم توی زندگیم اومده امید م برای زندگی  خیلی زیاد شده.بعد از چهار سال درس و دانشگاه،niniweblog.comدیدن لبخند امیرعلی خستگیمو از تنم بردهniniweblog.com.انگار همین دیروز بود رفتم بیمارستان،چقدر استرس داشتم.وقتی بچه امودیدم اروم شدم،توی این یه سال بهترین خاطرات زندگیمو دارم،حاضرم جونمو بدم ولی اون حتی اشکش در نیادniniweblog.com.همش دعا میکنم توی زندگیش موفق و خوشبخت باشه.

پسرم برای چند لحظه میتونه بایسته ولی راه نمیره،فردا میخاد واکسن بزنه،میترسم دردش بیاد اصلا دل ندارم وقتی گریه میکنه niniweblog.comخیلی ناراحت میشم ولی به خاطر سلامتیش مجبورم ببرمش.پسرم اولین تولدت مبارک،انشاالله صدسالگیتو جشن بگیری،برات کیک زدم و بابابزرگ برات موتور خریده.چند روزه وقتی مهر میبینی سجده میکنی،دعا میکنم وقتی بزرگ شدی باایمان باشی و خدا نگه دارت باشهniniweblog.com،دوستت دارم پسرم.niniweblog.com

 

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

مهزاد مامان عرفان
19 تیر 93 16:08
تو این روز طلایی تو اومدی به دنیا وجود پاکت اومد تو جمع و خلوت ما تو تقویما نوشتیم تو این روز و تو این ماه از آسمون فرستاد خدا ۱ ماه زیبا تولدت مبارک
دنیا
19 تیر 93 18:20
سلاااااااااام تبریک میگم اولین سال زندگی این آقا کوچولوی بامزه رو خدا نگهش داره براتون به منم یه سر بزنین،خوشحال میشم
آذر اکبری
پاسخ
slm.merci
دنیا
21 تیر 93 14:24
سلام.یه چندتا عکس جدید گذاشتم تو وب که اگه بیاین ببینین و نظر بدین خیلی خوشحال میشم
ﺁﻳﻬﺎﻥ ﺳﻠﻂﺎﻥ ﻣﺎﻩ
21 تیر 93 18:40
ﺧﻮﺩﻟﺪﺕ ﻣﺒﺎﺭﻙ اﻣﻴﺮﺟﻮﻥ ﺑﻪ ﻣﻨﻢ ﺳﺮ ﺑﺰﻥ
آذر اکبری
پاسخ
سلام،مرسی حتما سر میزنم.
دنیا
21 تیر 93 19:12
ممنون سر زدین. بله من از بچگی بچه های کوچیکو دوست داشتم و الانم که توی 13 سال هستم هنوزم به بچه های کوچیک علاقه مندم
مامان اعظم
21 تیر 93 23:19
عزیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــزم تولدت مبارک خاله جون...هزارتا بوس
آذر اکبری
پاسخ
سلام،ممنون عزیزم
آرميتا
22 تیر 93 11:52
سلام.... ان شاالله صد ساله بشه..... و در تمام مراحل زندگيش موفق باشه ..... منم تبريك ميگم ..... ياحق
دنیا
22 تیر 93 18:53
سلاااااااااااااااااااااااااام بازم عکس جدیـــــــــــــــــــــــــد بیایـــــــــــــــــــــن ببینـــــــــــین بازم مثل همیشه منتظر کامنتای قشنگتون هستم
محیا
22 تیر 93 23:52
سلام چه پسر بامزه ی....خوش حال میشم به وبلاگم سر بزنید
دنیا
26 تیر 93 21:22
واییـــــــــــــــــــــــــــ بازم عکس جدید نبینی ضرر کردیاااااااااااااا حتما بیا ببین منتظر کامنتای خوشگلت هستم
عاشق گمنامي
5 مرداد 93 10:58
الهي با پدر و مادر بزرگ بشه منم انشاءالله تا چند ماه ديگه بچم به دنيا مياد به وب منم سر بزن منتظرم http://asheghegomnami.loxblog.com/
آذر اکبری
پاسخ
انشاالله صحیح و سالم بدنیا بیاد.
ارشيا
6 مرداد 93 23:15
سلام تولدش مبارك اما به ما كيكي نرسيد.... چرا !!؟؟؟
آذر اکبری
پاسخ
سلام،شما تشریف میاوردین کیک میخوردین/
مامان مهربان
13 مرداد 93 11:47
عزیز دلم تولدت مبارک الهی صد ساله بشی نه نه هزار ساله بشی تنت سلامت و لبت خندون الهی امین
آذر اکبری
پاسخ
ممنونم گلم