امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

امیر علی بلا

آب بازی

1393/5/17 11:50
نویسنده : آذر اکبری
1,330 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم میدونی امروز چه روزیه؟چند سال پیش توی همین روز،مامان وبابا بعد4سال به هم رسیدن و عقد کردن.دیروزم تولد دایی پسرم بود و من براش کیک زدم.چند روز پیش رفتیم سرخ او،یکی از چشمه های اطراف شهرمون،توی خلیل شهر.با عموهای من رفتیم خیلی خوش گذشت به کمک ساجده جون چند تا از امیرعلی عکس گرفتیم،دیروزم خونه ی مادر جون امیرعلی بودیم توی حیاط کلی آب بازی کردی،منم ازت عکس گرفتم.قربونش برم الهی

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

ساجده
19 مرداد 93 20:27
عکسای اب بازیش خیلی قشنگ شدولی بایخورده سانسوربهتربود
آذر اکبری
پاسخ
سلام،مرسی به ما سر زدی،خانمها چشاشونو درویش کنن.
الهام مامان امیر علی جون
21 مرداد 93 14:12
عزیزه خاله. فداتبشم چه ناز افتادییییییییی
دنیا
5 شهریور 93 11:25
سلام تپلیه من چقدر خوشگلن عکسات.مامانی مهربون چرا دیگه به ما سر نمیزنین؟؟؟
آرمیتا
5 شهریور 93 11:47
سلام.... عکساش خیلی خوشگله.... یعنی خودش خیلی خوشگله.....
دنیا
5 شهریور 93 15:25
*.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***____من آپم____________*** _***______مشتاق نیم نگاهی_*** __***_______هرچند گذرا____*** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*
ارشیا
7 شهریور 93 20:09
خوب میرید تفریح.....بدون ما.....
مامان اعظم
20 شهریور 93 13:28
عزیزه خاله...کلی با عکس هات کیف می کنم...بس که بامزه ای عزیزم....هزار ماشاالله
fatima
29 شهریور 93 11:59
سلام عزیزم کوچولوی خیلی نازی داری به من حتما سر بزن منتظر حضور گرمت هستم نظر یادت نره.... منتظرما.....