امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

امیر علی بلا

دندون درآوردن

1392/11/14 22:24
نویسنده : آذر اکبری
549 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب وقتی مادرم به امیرعلی پوره سیب زمینی میداد فهمید که دندون درآورده،خیلی خوشحال شدم پسرم بزرگ شده و توی دهنش مروارید داره،قراره براش جشن بگیریم البته فردا قراره دایی مامانش بره کربلا،وقتی اونا برگشتن میخایم جشن دندونی براش بگیریم.توی این عکس پسرم با دستاش سینه رو بالا برده.ایشااالله زودتر چهاردست و پا بره.

امیرعلی برای چند دقیقه میتونه بشینه ولی هنوز خوب یاد نگرفته خودشو کنترل کنه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

بچه آبی
26 بهمن 92 1:15
س امیرعلی جون فقط این از من به تو نصیحت : مثل داییت نشو ممنون( ابوالفضل ) می تو
مامان اسماء جونی
27 بهمن 92 18:34
مبارک دندونت باشه عزییزم اسمای من هنور دندون نداره
فاطمه جون
28 بهمن 92 15:02
سلام آذر جون..... چطوری؟ خوبی؟ سر نمیزنی؟ بابا بگو که جمعه همین هفته جشن دندونیه امیرعلی طلاست..... دلم واسش تنگ شد...... یاحق
مامان حنــــــــــــــــا
9 اسفند 92 22:21
ای جووووونم . چ با نمکی تو جوووووجهمرواریدت مبارک کوچوووووووووولوووووووووووو عزیزم ب وب من هم سر بزنید . خوشحال میشم